نمایندگی معتبر لوازم خانگی

شرکت معتبر تعمیر لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

محبوبیت یخچال های ساید بای ساید به خاطر جادار بودن، مصرف برق کم وبه صرفه بودن نیز بوده است و جزو دستگاه های شناخته شده و معتبر در سطح دنیا به حساب می آید. از دیگر ویژگی های ظاهری و برنامه ای آن میتوان به داشتن یخساز خودکار، عدم به وجود آمدن برفک، قفل کودک، داشتن صفحه نمایش، دکمه های لمسی و … اشاره کرد.

تعمیر یخچال ساید نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد. شرکت ما با داشتن تعمیرکارن کاربلد و متخصص در این زمینه به راحتی مشکلات پیش آمده برای یخچال شما را حل میکنند و دیگر نیازی نیست که نگران مواردی مانند خاموش شدن یهویی یا عدم کنترل دما یخچال خود باشید و فقط کافیست با شماره تلفن 02122225007 تماس بگیرید و همه چیز را به ما بسپارید.

تعمیرساید جنرال الکتریک(General Electric) در تهران

ما به عنوان نمایندگی اصلی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک به خصوص یخچال ها و ساید بای ساید ها، با دارا بودن شعبه های زیادی در سرا سر شهر تهران از جمله شعبه های اصلی در شمال، غرب، شرق و جنوب تهران و تیم بزرگی از تعمیرکاران مجرب آمادگی کامل در ارائه خدمات حرفه ای و تضمینی تعمیرات را برای شما مشتریان عزیز داریم.

بیش از 15 سال از شروع فعالیت ما در تهران می گذرد و طی این سال ها بیشتر از چند هزار ساید بای ساید جنرال الکتریک (General Electric)را تعمیر کرده ایم و طی گذر زمان به صورت کامل با دغدغه های شما از جمله: اصالت قطعات تعویض شده و خدمات پس از فروش، حضور در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما، اعزام کادر مجربی از تعمیر کاران و ضمانت کیفیت خدمات تعمیرات و عدم به وجود آمدن همان مشکل برای ساید شما آشنایی داریم.

تمامی خدمات ما به صورت اختصاصی برای شهر تهران می باشد و به واسطه همان شعبه های متنوع در مناطق 22 گانه تهران، بعد از تماس شما با کارشناسان ما اعزام تعمیرکار در سریعترین زمان مکن انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات ساید جنرال الکتریک

تعمیرگاه های زیادی در تهران و شهرستانها ارائه دهنده خدمات نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک هستند اما انتخاب یک مرکز معتبر و قابل اعتماد در میان آن ها به موضوعی چالش برانگیز تبدیل شده است. نمایندگی رسمی جنرال الکتریک جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی، خدمات متنوعی را ارائه می دهد:

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

نمایندگی پارسا سرویس متشکل از مجرب ترین تیم تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک، آماده اعزام کارشناس به محل در سریع ترین زمان ممکن می باشد. این مجموعه که مشتری مداری را اصل اول در کار خود قرار داده است، همواره در جلب رضایت مشتریان خود کوشا بوده است. نمایندگی تعمیر ساید جنرال الکتریک، تمامی مناطق 22 گانه تهران و حومه تهران را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد و به دلیل وجود شعب این مجموعه در مناطق مختلف تهران، فوری ترین خدمات تعمیر جنرال الکتریک را به شما ارائه می دهد.

قیمت تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

یکی از ویژگی های درخواست خدمات از نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک، استفاده از نرخ های مصوب اتحادیه می باشد. با توجه به افزایش مداوم قیمت قطعات ساید جنرال الکتریک، متاسفانه تعمیرکاران زیادی در این حوزه از این موضوع سوء استفاده کرده و درخواست هزینه های کاذب از مشتریان می نمایند. برای همه ی ما پیش آمده است که به دلیل همکاری با تعمیرکاران متفرقه لوازم خانگی، ناچار به پرداخته هزینه های گزاف و غیرواقعی بشویم. از این سو، پیشنهاد ما به شما این است که برای تعمیرات هر برند لوازم خانگی الکتریکی خود، از تعمیرگاه مجاز و رسمی آن برند کمک بگیرید.

شماره تماس نمایندگی ساید جنرال الکتریک

کارشناسان ما در مرکز تماس نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک (General Electric)به طور شبانه روزی و 7 روز هفته حتی ایام تعطیل، پاسخگوی شما مشتریان گرامی جهت ارائه مشاوره تلفنی و عیب یابی آنلاین دستگاه هستند. همچنین در صورت لزوم جهت تعمیرات حضوری، پس از ثبت آدرس شما، تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک در کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام می شود.

تعمیر برد

برد ساید بای ساید، اصلی ترین قطعه این دستگاه ها می باشد. بیشترین خرابی ساید بای ساید مربوط به برد آن می باشد و البته حتما باید توسط تعمیرکار متخصص عیب یابی شود. برد الکترونیکی در واقع مانند مغز در بدن انسان عمل کرده و تمامی دستورات اجرایی را به بخش های مختلف دستگاه منتقل می کند. در صورت خرابی و یا سوختن برد ساید بای ساید، دستگاه دیگر قادر به کار کردن و خنک کردن نخواهد بود.
ساید بای ساید جنرال الکتریک به گونه ای طراحی شده است که در صورت بروز خرابی در برد الکترونیکی، این مشکل را به صورت ارور hrs روی مانیتور نشان می دهد. پس در صورت مشاهده ارور hrs بر روی مانیتور، بلافاصله دستگاه را از برق کشیده و با تعمیرکار ساید بای ساید جهت تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.

تعمیر فن

یکی از مهم ترین قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک(General Electric)، فن آن می باشد که بسیاری از خرابی های ساید بای ساید مربوط به این قطعه بوده است. یکی از اصلی ترین نشانه های خرابی فن ساید، تولید سر و صدای اضافی آن می باشد که نشان از شکستگی و یا فرسودگی فن می باشد. همچنین ممکن است مشکل از گیر کردن پره های فن ساید بای ساید با محافظ اطراف آن باشد که این موضوع باید توسط تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک بررسی شود.
خرابی فن ساید بای ساید می تواند باعث یخ بستن لوله های پشت دستگاه و یا افزایش دمای جانبی فریزر بشود. تشخیص خرابی فن ساید بای ساید جنرال الکتریک و عیب یابی آن، باید حتما توسط فرد متخصص انجام شود.

ارور hrs

ارور hrs یکی از سنگین ترین ارور هایی است که یخچال شما را در بر میگیرد و در صورت افتادن این اتفاق، برد یخچال شما از کار می افتد و تقریبا دیگر هیچ یک از قسمت ها کار نمیکند و فقط لامپ داخل یخچال است که روشن میماند و با گذشت 24 ساعت، تمامی مواد غذایی های موجود در یخچال شروع به فاسد شدن میکنند.
در این مواقع، به شما توصیه میشود که به هیچ وجه خودتان دست به کار نشوید و حتما از یک متخصص کمک بگیرید؛ چون تعمیر برد یخچال یک موضوع حساس است و هر اشتباهی میتواند منجرب به خرابی دیگر قسمت ها هم شود.

نشانه های بروز ارور hrs

به جز ارور میتوانید از قسمت های دیگری هم متوجه وجود این خطا بشوید.
• خاموش شدن کمپرسور
• عدم کارکرد یخساز، آب سردکن و خنک کننده
• سر و صدای اضافی و تیک تیک کردن یخچال
• گرم شدن فضای داخل یخچال و خنک نشدن مواد داخل آن
موارد ذکر شده می تواند نشانه هایی از بروز ارور HRS باشد که باید این موارد را به تکنسین مجرب بسپارید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه میتوانید مقاله علت ارور hrs را مطالعه کنید.

صدای غیرطبیعی

بلندی صدا و یا غیر طبیعی بودن آن در اکثر مواقع مربوط به فن یا کمپرسور میتواند باشد. البته از این موضوع غافل نشوید که در بعضی مواقع، تراز نبودن دستگاه و تکان خوردن آن هم میتواند موجب صدای بلند وغیر طبیعی شود. در صورتی که این مشکل حل شود لرزش لوله ها قطع میشود مگر اینکه قسمت های دیگر دستگاه که نام برده شده بود، دچار مشکل شود.

  • ۰۱/۱۱/۱۱
  • melika noori

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی