نمایندگی معتبر لوازم خانگی

شرکت معتبر تعمیر لوازم خانگی

۱۵ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

علت بوق زدن یخچال دوو

علت بوق زدن یخچال دوو میتواند مربوط به خراب شدن هر یک از قطعات یخچال مربوط باشد. در واقع میتوان گفت هر چیزی که برد یخچال را حساس کند شروع به بوق زدن میکند تا شما را قبل از خرابی های بزرگتر و غیر قابل جبران یا هزینه های سنگین تعمیر مطلع میکند.

در یخچال ساید دوو از رایج ترین دلایلی که باعث بوق زدن ان میشود به بوی نامطبوع، ایجاد برفک و از همه مهم تر کد های خطای یخچال است. صد در صد راه های از بین بردن دو مورد اول را بلد هستید و نیازی به توضیح یا اموزش نیست اما برای از بین بردن کد های خطا شما را در ادامه آشنا میکیم.

کدهای خطای یخچال دوو چیست؟

امروزه بر روی اکثر یخچال های دوو دیسپلی یا صفحه نمایشگری وجود دارد که یکی از مهمترین وظایف آن نمایش کد خطایی است که در یخچال اتفاق افتاده است. هرکدام از این کدهای خطا مربوط به یک قطعه از یخچال است و باعث می شود شما هر چه سریع تر متوجه شوید کدام قطعه از یخچال دوو خراب شده و جهت تعمیر آن اقدام کنید. در واقع این ارورها به شما سرنخی می دهند تا نیاز نباشد مدت طولانی را صرف عیب یابی یخچال خود کنید و هر چه زودتر به سراغ قطعه معیوب بروید.

صفحه نمایشگر یخچال دوو

صفحه نمایشگر یخچال دوو

دلیل ارور یخچال فریزر دوو چیست و از کجا می آیند؟

ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که ارورهای یخچال دوو از کجا می آیند یا دلیل ارور یخچال دوو چیست؛ در واقع چه قطعه ای دستور نمایش آن را می دهد. در یخچال دوو برد الکترونیکی این کار را انجام می دهد. به این صورت که برد الکترونیکی مرتب تمامی قطعات یخچال دوو را بررسی می کند و در صورت مشاهده نقصی در یکی از آن ها، کد خطای مربوط به قطعه مورد نظر را بر روی دیسپلی نمایش می دهد.

ارور E9 یخچال دوو frs-3315

ارور E9 یخچال دوو نشاندهنده وجود نقصی در هیتر اپراتور است. شما باید برای رفع این ارور هیتر اپراتور را با دقت کامل چک کنید و در صورت نیاز جهت تعویض آن اقدام کنید.

ارور E10 یخچال دوو frs-3315

کد خطای E10 یخچال دوو زمانی اتفاق می افتد که سنسور محیط بیرونی خراب شده باشد. برای حل این مشکل باید اتصالات مربوط به سنسور محیط بیرونی را چک کنید و ببینید اتصال کوتاه اتفاق افتاده است یا نه.

ارور E11 یخچال دوو frs-3315

کد خطای E11 یخچال دوو نشان دهنده وجود خرابی در فن کندانسور است. برای رفع این ارور باید سیم کشی های متصل به فن کندانسور را بررسی کنید. در صورتی که مشکل از اتصالات نبود باید خود فن را تعویض کنید.

ارور E13 یخچال دوو frs-3315

کد خطای E13 یخچال دوو بیانگر خراب بودن کمپرسور است. برای رفع این ارور باید اتصالات برق مربوط به کمپرسور را چک کنید. اگر مشکل از اتصالات نبود باید خود کمپرسور را به لحاظ فنی بررسی کنید.

ارور یخچال دوو مدل S13

در این قسمت تمامی ارورهای مربوط به یخچال دوو مدل S13 و بهترین راهکارهای رفع آن ها توضیح داده می شود.

ارور E01 یخچال دوو S13

کد خطای E01 یخچال دوو به شما خرابی سنسور یخچال را گزارش می دهد. باید سنسور یخچال را بررسی کنید.

ارور E02 یخچال دوو S13

کد خطای E02 یخچال دوو نشان می دهد که سنسور فریزر خراب شده است. باید سنسور فریزر بررسی شود.

ارور E03 یخچال دوو S13

کد خطای یخچال دوو نشان می دهد که سنسور اپراتور یخچال معیوب شده است. جهت تعویض آن اقدام کنید.

ارور E04 یخچال دوو S13

کد خطای E04 یخچال دوو نشان می دهد که سنسور اپراتور فریزر خراب شده است. جهت رفع آن باید به دقت سنسور را بررسی کنید و از محکم بودن اتصالات آن اطمینان حاصل کنید.

ارور E07 یا E7 یخچال دوو S13

ارور E7 یخچال دوو نشان دهنده سرمایش ضعیف یخچال است. این ارور ممکن است به دلیل کمبود گاز یخچال یا کارکرد بیش از حد یخچال رخ دهد.

ارور یخچال دوو مدل S5 Ref & Frz

در این قسمت تمامی ارورهای مربوط به یخچال دوو مدل S5 Ref & Frz و بهترین راهکارهای رفع آن ها توضیح داده می شود.

ارور یخچال دوو مدل S5 Ref & Frz

ارور یخچال دوو مدل S5 Ref & Frz

ارور F5 یخچال دوو S5 Ref & Frz

ارور F5 یخچال دوو نشان دهنده خرابی سنسور یخچال است.

ارور F6 یخچال دوو S5 Ref & Frz

ارور F6 یخچال دوو نشان دهنده خرابی سنسور اپراتور یخچال است.

ارور F3 یخچال دوو S5 Ref & Frz

ارور F3 یخچال دوو نشان دهنده نقص در فن یخچال است.

ارور F1 یخچال دوو S5 Ref & Frz

ارور F1 یخچال دوو نشان دهنده عدم سرمای کافی در یخچال است.

ارور F2 یخچال دوو S5 Ref & Frz

ارور F2 یخچال دوو نشان می دهد که هیتر اواپراتور یخچال خراب شده است.

ارور F4 یخچال دوو S5 Ref & Frz

در ارور F4 یخچال دوو فن کندانسور خراب شده است.

ارور DR OP یخچال دوو S5 Ref & Frz

ارور DR OP یخچال دوو نشان می دهد که کلید درب یخچال خراب شده است.

ارور F8 یخچال دوو S5 Ref & Frz

ارور F8 یخچال دوو بیانگر این است که ارتباط بین نمایشگر و برد فرمان قطع شده است.

  • melika noori
  • ۰
  • ۰

عواملی که بر خراب شدن برد یخچال جنرال الکتریک تاثیر دارد؟

عوامل و دلایل گوناگونی وجود دارد که می‌تواند باعث خرابی برد یخچال جنرال الکتریک شود؛ در ادامه این عوامل را برای شما ذکر می‌کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید و تلاش خود را در جهت جلوگیری از رخ دادن این موضوع کنید.

بیشتر بخوانید:  راهنمایی تعمیر برد یخچال وایت هاوس

  • بر روی بدنه‌ی و پشت یخچال مایعات ریخته شود.
  • بروز اتصال‌های داخلی
  • نوسانات شدید برق
  • از کار افتادن برد یخچال بر اثر عمر زیاد دستگاه
  • سوختن خازن یا AC برد یخچال
  • اتصال در سیم کشی داخلی یخچال
  • دست‌کاری برد یخچال توسط افراد نابلد

هر یک از موارد بالا می‌تواند دلیلی بر خرابی برد یخچال جنرال الکتریک باشد؛ بنابراین اگر این مشکلات برای یخچال شما پیش آمد، منتظر خرابی برد یخچال خود باشید و اگر از طرفی این مشکلات دیده شدند، سریعا اقدام به تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک کنید تا بتوانید مشکل را در کوتاه ترین زمان برطرف کنید، چرا که یخچال یکی از مهمترین لوازم محیط آشپزخانه محسوب می‌شود.

عواملی که باعث خرابی بر یخچال جنرال میشود.

چگونه می‌توان از خرابی برد یخچال جنرال الکتریک جلوگیری کرد؟

از آنجایی که برد یخچال جنرال الکتریک یکی از مهمترین قسمت و بخش‌های یخچال شما محسوب می‌شود، باید شیوه و روش‌های محافظت از آن را یاد بگیرید. در ادامه برای شما شیوه‌هایی را بیان می‌کنیم که با انجام آن‌ها می‌توانید از خراب شدن برد یخچال جنرال الکتریک جلوگیری کنید.

از محافظ برق استفاده کنید!

همانطور که گفته شد نوسانات برق یکی از عوامل تاثیرگذار بر خرابی برد محسوب می‌شود، بنابراین شما می‌توانید با استفاده از یک محافظ برق این مشکل را برطرف کنید، چرا که محافظ از ورود جریان‌های غیرمجاز به برد جلوگیری می‌کند. اگر شما از این محافظ استفاده نکنید، جریان برق به صورت مستقیم و کنترل نشده به برد می‌رسد و باعث سوختن این قطعه می‌شود.

اگر تخصص ندارید به تعمیر این قطعه دست نزنید

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک خود را به دست فردی بسپارید که در این کار تخصص دارد. در بسیاری از مواقع دیده شده است که افراد تعمیر برد یخچال را خودشان انجام می‌دهند، اما باید گفت این تعمیر یک کار تخصصی محسوب می‌شود و اگر شما این قطعه را به اشتباه دستکاری کنید، امکان دارد مشکلات و خرابی‌های بیشتری را برای دستگاه به وجود آورید. با توجه به این موضوعات، تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک را به متخصصان نمایندگی این برند واگذار کنید تا به درستی انجام شود.

قیمت برد یخچال جنرال الکتریک

جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی به یخچال

گاهی اوقات در زمان‌های جابه‌جایی یخچال، به آن آسیب‌های بسیاری وارد می‌شود که در برخی مواقع این آسیب به قدری زیاد است که می‌تواند برد یخچال را به طور کامل از بین ببرد و شما را مجبور به تعویض این قطعه کند؛ بنابراین برای جلوگیری از چنین موضوعی، در زمان حمل و نقل یخچال بسیار دقت داشته باشید.

در چه مواقعی برد یخچال جنرال الکتریک تعویض می‌شود؟

برد یخچال با توجه به آسیب‌هایی که به آن وارد می‌شود، مشکلات متفاوتی پیدا می‌کند. برای مثال در برخی از مواقع آسیب وارد شده به صورتی است که متخصصان نمایندگی جنرال الکتریک می‌توانند این قطعه را تعمیر کنند، اما گاهی اوقات شرایط به این طریق نیست و برد باید به طور کامل عوض شود، چرا که یا امکان تعمیر وجود ندارد یا تعمیر به صرفه نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:  تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

در چه مواقعی برد یخچال جنرال الکتریک تعویض می‌شود؟

در رابطه با قیمت برد یخچال جنرال الکتریک نمی‌توان قیمت دقیق و مشخصی داد؛ همچنین هزینه تعمیر نیز به عوامل گوناگونی بستگی دارد و طبیعی است هر چه برد یخچال آسیب بیشتری دیده باشد نیاز به تعمیرات بیشتر و طبیعتا هزینه بالاتر دارد؛ اما در کل توصیه می‌شود این امور را به نمایندگی برند جنرال الکتریک واگذار کنید، چرا که آن‌ها بهترین قطعات را در بهترین کیفیت در اختیار دارند و خدماتی که ارائه می‌دهند نیز بی نقص است. همچنین اگر تصمیم دارید از قیمت برد یخچال جنرال الکتریک مطلع شوید، می‌توانید با نمایندگی این شرکت تماس بگیرید و از قیمت آن در همان لحظه مطلع شوید. همچنین شرکت نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تعمیر و تعویض به شما کمک میکند.

  • melika noori
  • ۰
  • ۰

متداول ترین خرابی که در یخچال ویرپول رخ می دهد، خرابی فن یخچال ویرپول است که تعمیر آن نسبت به تعمیر سایر قطعات یخچال از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب برای شما به طور جامع انواع فن یخچال ویرپول، قیمت فن ویرپول، علت کار نکردن و خرابی فن یخچال ویرپول، نحوه تست و عیب یابی فن یخچال ویرپول و نحوه تعمیر و تعویض فن یخچال ویرپول را توضیح می دهیم.

در صورتی که با خواندن مقاله باز هم سوالی در زمینه تعمیرات فن یخچال ویرپول داشتید با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال ویرپول، 22225007-021، تماس بگیرید تا تکنسین های ما به صورت رایگان به سوالات شما پاسخ دهند. ما می توانیم بیش ترین کمک را برای تعویض و تعمیر فن یخچال ویرپول به شما بکنیم.

وظیفه و عملکرد فن یخچال

فن، سیستم تنفسی یخچال محسوب می شود و وظیفه خنک کردن داخل یخچال را بر عهده دارد. در واقع، فن از خراب شدن مواد غذایی درون یخچال جلوگیری می کند. به همین دلیل این قطعه نقش بسیار مهمی را در یخچال ایفا می کند و بدون فن عملا این دستگاه بی فایده است. تصور کنید فن یخچال ویرپول شما خراب شود. در این شرایط، به تدریج فضای درون یخچال گرم می شود و مواد غذایی بعد از چند ساعت فاسد می شوند!!!

بنابراین، با خراب شدن فن یخچال باید سریعا آن را تعمیر کنید و نمی توانید این کار را به تعویق بیندازید. فقط توجه کنید که این کار را تنها به یک فرد متخصص در زمینه تعمیرات فن یخچال بسپارید زیرا تعمیر فن یخچال ویرپول از حساسیت و ریسک بسیار بالایی برخوردار است. اگر تعمیرکار کار بلد این کار را انجام ندهد، بدون شک خسارات و هزینه بیش تری را متحمل خواهید شد. حتی خودتان هم  در صورتی که دانش و مهارت کافی در این زمینه ندارید، به تعمیر فن یخچال نپردازید.

بهترین کار تماس با شرکت ویرپول است زیرا دارای تعمیرکارانی با بیش از سی سال سابقه در زمینه تعمیرات فن یخچال ویرپول است که می توانند به بهترین نحو ممکن این کار را برای شما انجام دهند. علاوه بر این، یک ضمانت شش ماهه به ازای تعمیر یا تعویض به شما می دهند تا در صورتی که در این مدت مجددا فن یخچال معیوب شد به صورت رایگان به تعمیر آن بپردازند. پس همین الان با 22225007-021 تماس بگیرید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

انواع فن یخچال ویرپول

به طور عمده، یخچال های ویرپول از سه فن ساخته شده اند که در ادامه وظیفه و جایگاه هرکدام به طور مختصر توضیح داده می شود:

فن داخلی یخچال ویرپول

فن داخلی در درون یخچال قرار می گیرد و وظیفه آن ایجاد هوای خنک و پخش آن در درون یخچال است که موجب خنک شدن فضای درون یخچال می شود.

فن اپراتور یخچال ویرپول

فن اپراتور یا همان فن تبخیر مهمترین فن است که در داخل یخچال قرار دارد. فن اپراتور وظیفه عبور دادن هوا در درون سیم پیچی ها را بر عهده دارد. در صورتی که صداهای بدی از بخش فریزر می شنوید، نشاندهنده این است که فن اپراتور خراب شده است. با خراب شدن فن اپراتور عملیات خنک شدن هوای درون یخچال و همچنین عملیات یخسازی در مدت طولانی تری نسبت به قبل انجام می شود.

فن کمپرسور یخچال ویرپول

فن کمپرسور در کنار کمپرسور پشت یخچال قرار گرفته است و وظیفه آن خنک کردن کمپرسور یخچال است. در صورتی که کمپرسور داغ باشد، نشاندهنده این است که فن کمپرسور خراب شده و قادر به انجام وظیفه خود نمی باشد. توجه کنید که فن کمپرسور نسبت به سایر فن ها دیرتر خرابی خود را نشان می دهد.

هر کدام از این فن ها ممکن است به مرور زمان معیوب شوند و اختلالی در عملکرد صحیح یخچال ایجاد کنند. در چنین شرایطی نگران نباشید و تنها با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن به تعمیر فن یخچال ویرپول یا تعویض فن یخچال ویرپول بپردازند. با این کار کمترین خسارت به شما وارد خواهد شد.

نحوه تعویض فن یخچال ویرپول

عده ای از افراد تصور می کنند خودشان به تنهایی می توانند به تعویض فن یخچال بپردازند؛ ولی این تصور کاملا اشتباهی است!! فن یخچال دستگاه ساده ای نیست که شما بخواهید خودتان برای تعویض آن دست به کار شوید. پس حتما با یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعویض فن یخچال ویرپول تماس گرفته و مشورت کنید. نحوه تعویض فن یخچال ویرپول به صورت زیر است:

- در ابتدا یخچال را از برق بیرون بکشید و مواد غذایی موجود در آن را بیرون بیاورید. اجازه دهید تمامی یخ های درون یخچال ذوب شوند.

- بعد از ذوب شدن یخ های یخچال به طور کامل، قفسه های موجود در یخچال را نیز بیرون بیاورید و شروع به باز کردن پشت یخچال کنید.

- حال نوبت تعویض فن یخچال ویرپول رسیده است. برای این کار موتور نگهدارنده فن را از محفظه ود خارج کنید و سپس فن جدید را جایگزین فن قبلی کنید.

نحوه عیب یابی و تست فن یخچال ویرپول

نحوه عیب یابی و تست فن یخچال ویرپول خیلی ساده و راحت است. در ابتدا، یخچال را از برق بیرون در آورید و ولتاژ 220 ولت را به فن یخچال خود بزنید. اگر فن روشن شد به معنای این است که مشکل از برق رسانی به آن یا سیم کشی فن یخچال می باشد. در صورتی که فن روشن نشد شما باید برای تعمیر یا تعویض فن یخچال ویرپول خود اقدام کنید.

اهمیت تعمیر فن یخچال ویرپول

زمانی که متوجه خراب شدن فن یخچال می شوید، باید خیلی سریع به تعمیر آن بپردازید زیرا فضای درون یخچال خنک نمی شود و به مرور تمامی مواد غذایی فاسد می شوند!! این یعنی فاجعه!!! عده ای از افراد تصور می کنند که بعد از چند روز یخچال به روال طبیعی خود بر می گردد و صبر می کنند تا ببینند چه اتفاقی می افتد. این کار کاملا اشتباه است. با عقب انداختن تعمیر خسارت بیشتری را به یخچال خود وارد می کنید و شاید حتی تعمیرکار دیگر قادر به تعمیر آن نباشد.

بنابراین، این کار را جدی بگیرید. اگر در طول روز دیدید که یخچال به صورت ناگهانی صداهای بدی می دهد بیانگر خراب بودن فن آن است. حتما با 22225007-021 تماس بگیرید تا به صورت رایگان به شما بگویند چه کاری انجام دهید. گاهی اصلا نیاز به تعمیرکار ندارید و تنها با دستورالعمل های تکنسین های ما به صورت تلفنی می توانید مشکل را برای همیشه حل کنید.

قیمت فن ویرپول

روزانه افراد زیادی تماس می گیرند و درباره قیمت فن ویرپول از جمله فن اپراتور، فن داخلی و فن کمپرسور از ما سوال می پرسند. ببینید قیمت فن ویرپول با توجه به مدل یخچال و نوع فن متفاوت خواهد بود و روزانه این قیمت بالا و پایین می شود. به همین دلیل نمی توانیم لیستی از قیمت فن یخچال ویرپول را در این بخش قرار دهیم. در صورتی که تصمیم به خرید فن یخچال ویرپول دارید با ما تماس بگیرید تا قیمت آن را به شما اعلام کنیم. با خرید فن ویرپول از شرکت ما می توانید از ضمانت شش ماهه و نصب رایگان بهره مند شوید.

در این مطلب، سعی کردیم تمام نکات لازم در خصوص تعویض فن یخچال ویرپول از جمله وظیفه وعملکرد فن یخچال، انواع فن یخچال ویرپول، نحوه تعویض فن یخچال ویرپول، نحوه عیب یابی و تست فن یخچال ویرپول و قیمت فن ویرپول را برای شما عزیزان توضیح دهیم. در صورتی که نیاز به مشاوره یا تعمیر در زمینه تعمیر یخچال ویرپول دارید می توانید با تعمیرکاران ما، 22225007-021، تماس بگیرید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند. هدف ما جلب رضایت شماست.

  • melika noori
  • ۰
  • ۰

جلوگیری از ارور hrs در یخخچال فریزر پروفایل

موثرترین کار برای جلوگیری از نمایان شدن ارور hrs یخچال فریزر پروفایل این است که همیشه در زمانی که شاهد تغییر صدای موتور یخچال بودید در سریعترین زمان ممکن به سرویس یخچال خود بپردازید و با تعمیرکاران مجاز تماس حاصل فرمایید. رفع سریع ایرادات مربوط به فن و کندانسور باعث میشود تا جلوی وارد شدن آسیب به برد های الکتریکی گرفته شود و شاهد خطای hrs نباشید.

نشان دادن ارور hrs در مانیتور یخچال مابه

مابه، یک برند آمریکایی زیر مجموعه شرکت جنرال الکتریک می باشد که لوازم خانگی متنوعی را به بازار عرضه کرده است. یکی از پرفروش ترین محصولات مابه (mabe)، یخچال فریزر مابه می باشد. این محصول علیرغم کیفیت بالای قطعات به کار رفته، گاها نیاز به تعمیر پیدا می کند که باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مابه تماس بگیرید. همانند سایر یخچال ها، ارور hrs در یخچال مابه نیز مربوط به خرابی برد می باشد و در صورت مشاهده، باید فورا اقدام به تعویض برد یخچال بنمایید.

برای حل ارور hrs  در یخچال مابه چکار باید کرد؟

 

یخچال و فریزر را از منبع تغذیه جدا کنید. سپس در اولین فرصت با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال مابه تماس بگیرید. تاکید می نماییم خودسرانه به تعمیر دستگاه خود نپردازید، زیرا با ارور hrs  یخچال پروفایل، دستگاه شما در معرض خرابی کامل است و با کوچکترین اشتباهی، برای همیشه یخچال شما ممکن است از کار بیفتد. بنابراین اینگونه تعمیرات را حتما به یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه بسپارید. 

تعمیرات ارور اچ آر اس یخچال یا ساید بای ساید مابه (mabe) در تهران

 

تعمیر ارور hrs یخچال یا ساید مابه در تهران توسط نمایندگی جنرال الکتریک پارسا سرویس انجام می‌پذیرد .ما با تکنسین های مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی همه روزه و بیس و چار ساعته (بدون تعطیلی) به شما عزیزان هستیم. کافی ست با ما تماس بگیرید.

مراحل ثبت درخواست تعمیر ارور یخچال مابه در تهران

برای ثبت درخواست ابتدا با توجه به محلی که سکونت دارید میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا به کارشناسان بخش پشتیبانی وصل شوید. بعد از برقراری تماس، کارشناسان ما با توجه به مشکل دستگاه شما تعمیرکار مربوطه را از نزدیک ترین شعبه به محل شما اعزام خواهند کرد و قبل از حضور تعمیرکار در محل شما، هماهنگی های لازم جهت روز دقیق مراجعه و ساعتی که تعمیرکار به محل شما اعزام میشود با شما هماهنگی انجام میشود تا در آن زمان در محل باشید. تعمیرکار با استفاده از دستگاه های مخصوص دلیل بوجود آمدن ارور اچ آر اس یخچال شما را بررسی خواهد کرد و ثبت مشکل و هزینه ی برطرف کردن این ایراد را خواهد گفت، بعد از رضایت شما مشکل برطرف خواهد شد و در صورتی که نیاز به تعویض قطعات یخچال باشد نیز تعمیرکار از قطعات اورجینال و نو برای اینکار استفاده خواهد نمود. در صورت بروز این ارور در ساید بای ساید مابه نیز این نمایندگی با اعزام تعمیرکار ساید بای ساید مابه به محل، به بررسی و رفع مشکل شما خواهد پرداخت.

علت نشان دادن ارور hrs بر روی مانیتور یخچال وایت هاوس چیست؟

همانطور که میدانید برند وایت هاوس نیز زیر مجموعه برند جنرال الکتریک می باشد، به همین دلیل شما ارور اچ آر اس و تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس را نیز خواهید دید. در صورتی که شما در یخچال وایت هاوس خودتان دچار این ارور شوید خواهید دید که یخچال بطور کلی خاموش شده و دیگر نمیتوانید از آن استفاده نمایید تا زمانی که مشکل برطرف شود.

عمده ترین دلایلی که میتواند باعث بوجود آمدن ارور hrs در یخچال های وایت هاوس شود خرابی برد اصلی یخچال است که البته نسبت به خرابی سایر موارد یخچال هزینه ی بیشتری دارد. در صورتی که برد یخچال به دلایل مختلفی از جمله نوسانات برق، برخورد آب به برد و سایر موارد بطور کلی خراب شود نیاز است که برد یخچال بصورت کامل تعویض شود و برد جدیدی برروی یخچال وایت هاوس شما نصب شود.

البته به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است ارور اچ آر اس بدلایل مختلفی نیز بوجود بیاید و بطور عمده مشکل اصلی بدلیل خرابی برد یخچال می باشد. همچنین دلیل دیگری که میتواند باعث بوجود آمدن ارور hrs در یخچال وایت هاوس شود میتواند خرابی ۲ قطعه از یخچال بصورت همزمان باشد.

برای اطلاعات بیشتر از خدمات پس از فروش جنرال الکترونیک به سایت ان مراجعه کنید.

  • melika noori
  • ۰
  • ۰

انواع فن یخچال ویرپول

به طور عمده، یخچال های ویرپول از سه فن ساخته شده اند که در ادامه وظیفه و جایگاه هرکدام به طور مختصر توضیح داده می شود:

فن داخلی یخچال ویرپول

فن داخلی در درون یخچال قرار می گیرد و وظیفه آن ایجاد هوای خنک و پخش آن در درون یخچال است که موجب خنک شدن فضای درون یخچال می شود.

فن اپراتور یخچال ویرپول

فن اپراتور یا همان فن تبخیر مهمترین فن است که در داخل یخچال قرار دارد. فن اپراتور وظیفه عبور دادن هوا در درون سیم پیچی ها را بر عهده دارد. در صورتی که صداهای بدی از بخش فریزر می شنوید، نشاندهنده این است که فن اپراتور خراب شده است. با خراب شدن فن اپراتور عملیات خنک شدن هوای درون یخچال و همچنین عملیات یخسازی در مدت طولانی تری نسبت به قبل انجام می شود.

فن کمپرسور یخچال ویرپول

فن کمپرسور در کنار کمپرسور پشت یخچال قرار گرفته است و وظیفه آن خنک کردن کمپرسور یخچال است. در صورتی که کمپرسور داغ باشد، نشاندهنده این است که فن کمپرسور خراب شده و قادر به انجام وظیفه خود نمی باشد. توجه کنید که فن کمپرسور نسبت به سایر فن ها دیرتر خرابی خود را نشان می دهد.

هر کدام از این فن ها ممکن است به مرور زمان معیوب شوند و اختلالی در عملکرد صحیح یخچال ایجاد کنند. در چنین شرایطی نگران نباشید و تنها با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن به تعمیر فن یخچال ویرپول یا تعویض فن یخچال ویرپول بپردازند. با این کار کمترین خسارت به شما وارد خواهد شد.

نحوه تعویض فن یخچال ویرپول

عده ای از افراد تصور می کنند خودشان به تنهایی می توانند به تعویض فن یخچال بپردازند؛ ولی این تصور کاملا اشتباهی است!! فن یخچال دستگاه ساده ای نیست که شما بخواهید خودتان برای تعویض آن دست به کار شوید. پس حتما با یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعویض فن یخچال ویرپول تماس گرفته و مشورت کنید. نحوه تعویض فن یخچال ویرپول به صورت زیر است:

– در ابتدا یخچال را از برق بیرون بکشید و مواد غذایی موجود در آن را بیرون بیاورید. اجازه دهید تمامی یخ های درون یخچال ذوب شوند.

– بعد از ذوب شدن یخ های یخچال به طور کامل، قفسه های موجود در یخچال را نیز بیرون بیاورید و شروع به باز کردن پشت یخچال کنید.

– حال نوبت تعویض فن یخچال ویرپول رسیده است. برای این کار موتور نگهدارنده فن را از محفظه ود خارج کنید و سپس فن جدید را جایگزین فن قبلی کنید.

نحوه عیب یابی و تست فن یخچال ویرپول

نحوه عیب یابی و تست فن یخچال ویرپول خیلی ساده و راحت است. در ابتدا، یخچال را از برق بیرون در آورید و ولتاژ 220 ولت را به فن یخچال خود بزنید. اگر فن روشن شد به معنای این است که مشکل از برق رسانی به آن یا سیم کشی فن یخچال می باشد. در صورتی که فن روشن نشد شما باید برای تعمیر یا تعویض فن یخچال ویرپول خود اقدام کنید.

اهمیت تعمیر فن یخچال ویرپول

زمانی که متوجه خراب شدن فن یخچال می شوید، باید خیلی سریع به تعمیر آن بپردازید زیرا فضای درون یخچال خنک نمی شود و به مرور تمامی مواد غذایی فاسد می شوند!! این یعنی فاجعه!!! عده ای از افراد تصور می کنند که بعد از چند روز یخچال به روال طبیعی خود بر می گردد و صبر می کنند تا ببینند چه اتفاقی می افتد. این کار کاملا اشتباه است. با عقب انداختن تعمیر خسارت بیشتری را به یخچال خود وارد می کنید و شاید حتی تعمیرکار دیگر قادر به تعمیر آن نباشد.

بنابراین، این کار را جدی بگیرید. اگر در طول روز دیدید که یخچال به صورت ناگهانی صداهای بدی می دهد بیانگر خراب بودن فن آن است. حتما با 22225007-021 تماس بگیرید تا به صورت رایگان به شما بگویند چه کاری انجام دهید. گاهی اصلا نیاز به تعمیرکار ندارید و تنها با دستورالعمل های تکنسین های ما به صورت تلفنی می توانید مشکل را برای همیشه حل کنید.

قیمت فن ویرپول

روزانه افراد زیادی تماس می گیرند و درباره قیمت فن ویرپول از جمله فن اپراتور، فن داخلی و فن کمپرسور از ما سوال می پرسند. ببینید قیمت فن ویرپول با توجه به مدل یخچال و نوع فن متفاوت خواهد بود و روزانه این قیمت بالا و پایین می شود. به همین دلیل نمی توانیم لیستی از قیمت فن یخچال ویرپول را در این بخش قرار دهیم. در صورتی که تصمیم به خرید فن یخچال ویرپول دارید با ما تماس بگیرید تا قیمت آن را به شما اعلام کنیم. با خرید فن ویرپول از شرکت ما می توانید از ضمانت شش ماهه و نصب رایگان بهره مند شوید.

  • melika noori
  • ۰
  • ۰

نشانه‌ها و علائم سوختن کولر گازی بوش چیست؟ در بسیاری از مواقع کولر حتی در اوایل کار و پس از چند ماه می‌سوزد. سوختن موتور کولر گازی خصوصا در انواع اسپلیت ها بیشتر از سایر نمونه‌ها است. سوختن موتور کولر می‌تواند علل مختلفی داشته باشد، اما در برخی مواقع افراد کارکرد خوب کولر را علتی بر خوش‌شانسی می‌دانند، چون هیچ‌کس دوست ندارد میلیون‌ها تومان پول بابت خرید کولر گازی خود پرداخت کند و درست در اوج استفاده از آن با خرابی کمپرسور مواجه شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند باعث بروز چنین مشکلی شود، سرویس نکردن دوره‌ای کولر و عدم رسیدگی به آن است. مورد مهمی که بسیاری از دارندگان کولر گازی به دلیل عدم علاقه به پرداخت هزینه سرویس به آن بی‌توجه هستند. اگر بتوانید اطلاعات خود را درباره چنین وسیله‌ای بالا ببرید و علائم و نشانه‌های سوختن موتور این دستگاه را بشناسید، شاید بتوانید تا حدودی بروز این مشکل را پیش‌بینی و از هزینه‌های اضافی پیشگیری کنید. پس اگر دوست ندارید که در اوج گرمای تابستان با یک موتور سوخته کولر مواجه شوید، حتما ادامه مطلب را دنبال کنید.

نحوه تشخیص سوختن موتور کولر گازی

موتور هر وسیله‌ای خواه موتور اتومبیل باشد، خواه سشوار و یا همین کولر گازی، مرکز اصلی و سیستم هماهنگ کننده اجزای دستگاه مورد نظر با یکدیگر است. پس در صورتی که موتور یک محصول بسوزد، یقینا نمی‌توان انتظار درست کارکردن را از آن داشته باشیم؛ به عبارت دیگر اگر کمپرسور کولر گازی مثل معمول کار نکند، نمی‌توانید انتظار سرد شدن محیط را داشته باشید. این روزها خصوصا با گرم شدن کره زمین استفاده از کولرهای گازی و اسپلیت ها بیشتر از گذشته رواج پیدا کرده و به همان نسبت هم ما بیشتر از گذشته شاهد بروز مشکل در کمپرسور این دستگاه هستیم. در واقع می‌توان گفت این مشکل جزو شایع‌ترین عیب‌هایی به حساب می آید که در کولر گازی با آن مواجه هستیم. علائم زیر می‌توانند نشان‌دهنده سوختن موتور کولر گازی باشند.

1. پریدن فیوز برق به‌صورت مداوم

یکی از علت‌های شایعی که می‌تواند نشانه خراب شدن کمپرسور کولر گازی باشد، پریدن مکرر فیوز برق است. پس اگر کولر شما با گرما مواجه شده و از طرف دیگر فیوز برق شما هم به‌صورت مداوم می‌پرد، می‌توانید به این احتمال شک کنید.

2. عدم وجود ارتعاش در کولر

هنگام روشن کردن کولر همه اجزا در تناسب با یکدیگر شروع به کار می‌کنند؛ اما اگر در این بین ارتعاشی از کولر خود مشاهده نکردید، می‌تواند به علت سوختن موتور باشد. البته از دیگر علل نبود ارتعاش در کولر گازی و اسپیلت، می‌توان به معیوب بودن خازن اشاره کرد. پس در صورت مشاهده چنین مشکلی علت را بررسی و آن را رفع کنید.

3. عدم سرما سازی کافی

از شایع‌ترین عللی که می‌تواند شما را از بابت سوختن موتور کولر گازی مطمئن کند، عدم سرمای کافی است. برای اینکه مطمئن شوید که کولر وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهد یا خیر، باید حدود 15 دقیقه صبر کنید، اگر در دمای محیط تغییر ایجاد نشد، یکی از علل این مشکل می‌تواند یخ‌زدگی کولر به علت کثیفی کمپرسور یا مشکل در گاز مبرد آن باشد. البته از دیگر علت‌های چنین مشکلی، معیوب بودن کمپرسور را نیز می‌توان در نظر گرفت.

دلایل معیوب شدن موتور کولر

1. خراب بودن سیم‌پیچی‌ها

در برخی از موارد مشکل در سیم‌پیچی کمکی و یا راه‌انداز کولر است که می‌تواند باعث خراب شدن کمپرسور کولر گازی شود. برای مثال اگر کیفیت سیم‌پیچی‌ها پایین باشد و یا از مواد نامرغوب در تولید آن‌ها استفاده شده باشد، می‌تواند منجر به سوختن اسپیلت یا معیوب شدن آن شود.

2. آلودگی کمپرسور

در بسیاری از اوقات کثیف شدن کمپرسور و سرویس نکردن به موقع آن می‌تواند منجر به سوختن این قطعه شود. اگر با کارکرد کولر آشنا باشید، حتما می‌دانید که کار موتور، خنک کردن هوای گرم وارد شده در آن است. اگر کمپرسور کثیف باشد عملکرد ضعیفی از خود نشان می‌دهد و همین مسئله باعث می‌شود که فشار زیادی به موتور وارد شود تا بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد. سرویس نکردن موتور به مرور زمان می‌تواند باعث ضعیف شدن آن شود. اگر به ضعیف شدن موتور هم توجه نشود باید منتظر سوختن آن باشید.

3. ولتاژ نامناسب برق

یکی از علت‌های سوختن موتور تمام لوازم‌خانگی از جمله یخچال، تلویزیون و کولر گازی، ولتاژ نامناسب و نوسانات برق به نظر می‌رسد. در زمان‌هایی که کولر روشن و در حال کار کردن است، نوسانات برق می‌تواند باعث قطع شدن عملکرد آن در حین کار شود. برق اضافی می‌تواند به علت قرار گرفتن در سیم‌پیچی باعث مشکل در موتور آن شود که در نهایت به سوختن موتور کولر منجر می‌شود؛ بنابراین اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که دچار نوسانات شدید برق هستید، حتما از محافظ مخصوص کولر گازی استفاده کنید تا حداقل کمی از بار اضافی روی موتور کولر را کم کنید.

4. کاهش گاز مبرد

یکی دیگر از دلایل شایع معیوب شدن موتور کولر گازی یا اسپلیت بوش کاهش گاز مبرد آن است. اگر به صورت مداوم از کولری استفاده کنید که گاز آن به علت نشتی به اتمام رسیده، امکان دارد با سوختگی موتور آن مواجه شوید. همان‌طور که گفتیم از نشانه‌های کاهش گاز مبرد یخ‌زدگی کولر یا عدم سرما سازی کافی آن است؛ بنابراین در هر شرایطی به نشانه‌ها توجه کنید. علاوه بر تمام موارد بالا از بین رفتن عایق سیم‌های موتور و اتصالی آن‌ها نیز می‌تواند باعث سوختن کمپرسور شود.

منبع: https://respinabch.com/سوختن-کولر-گازی-بوش/

  • melika noori
  • ۰
  • ۰

به وجود آمدن برفک و یخ زدن داخل یخچال یکی از مشکلاتی می باشد که قطعا هر فردی آن را تجربه کرده است، ولی باز همه ی افراد درباره ی علت های این اتفاق و راه های پیشگیری از آن اطلاعات زیادی ندارند. قصد داریم امروز به طور کامل در این مقاله درباره ی علت برفک زدن یخچال فریزر توضیح دهیم، تا در صورت بروز این مشکل از آن جلوگیری کنید. اگر به این موضوع اهمیت ندهید کارکرد یخچالتان کاهش پیدا خواهد کرد و مشکلات جدی تری به وجود خواهد آمد، پس در نتیجه اگر سریع به این مشکل رسیدگی کنید نیازی نیست که به مرور زمان هزینه ی بیشتری بپردازید یا شاید دستگاه خود را عوض کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر

برفک زدن در یخچال و فریزر و دلیل آن

داخل دستگاه همیشه هوای سرد در حال گردش است. در صورتی که این هوای سرد با هوای گرم و مرطوب بیرون از یخچال ارتباط داشته باشد، به خاطر اختلاف دمایی که وجود دارد برفک به وجود می آید. علاوه بر این موضوع سه دلیل دیگری هست که باعث تولید برفک می شود:

  1. گاهی اوقات یخچال را در مکانی قرار می دهید که دارای رطوبت زیادی است، در این شرایط با هر بار باز و بسته شدن در دستگاه رطوبت وارد آن شده و برفک تشکیل می شود. به همین دلیل از قرار دادن دستگاه خود در کنار سماور، اجاق گاز و… خودداری کنید.
  2. یکی دیگر از علت برفک زدن یخچال فریزر خرابی لاستیک دور درب می باشد. اگر این لاستیک دچار مشکلاتی مانند پاره شدن، سایش و..‌.شده است، جریان هوای بیرون به داخل دستگاه راه پیدا خواهد کرد. در این مواقع اقدام به تعمیر یا عوض کردن آن کنید.
  3. و اما آخرین علت، خرابی ترموستات دستگاه می باشد. در صورتی که در ترموستات مشکلی به وجود بیاید باید از یک فرد متخصص و کار بلد کمک بگیرید به دلیل اینکه تعویض و تعمیر این قطعه یک کار فنی به حساب می آید و اگر تجربه نداشته باشید امکان بروز آسیب های بیشتری وجود دارد.

راهکار هایی برای برطرف کردن برفک های داخل یخچال فریزر

راهکار و راه حل های برطرف کردن برفک در هر یک از نقاط یخچال و فریزر باهم فرق دارد.

برف داخل فریزر

  1.  
  1. در بعضی موارد برفک دور درب فریزر مشاهده می شود، آن هم به خاطر این است که درب دستگاه را به خوبی نبسته اید. کار هایی مانند گذاشتن بیش از حد مواد غذایی در یخچال، صحیح نبستن کشو ها و… باعث می شوند که درب به درستی بسته نشود. همچنین خرابی در واشر یا بست درب باعث می شود که در به درستی کیپ نشود.
  2. تشکیل شدن برفک به اندازه ی کم و در همه ی نقاط یخچال مبنی بر این می باشد که دمای دستگاه شما کاهش یافته است. هنگامی که دمای یخچال پایین باشد یخچال قادر به از بین بردن رطوبت بیرون از دستگاه نیست، به همین دلیل تا قبل از خنک سازی برفک به وجود می اید. حتما چک کنید که فریزر خود را بر روی صفر درجه فارنهایت و یخچال را بر روی ۳۷ درجه فارنهایت تنظیم کرده باشید.
  3. زمانی که برفک زیاد و در همه جای یخچال به وجود آمده باشد، ممکن است درب دستگاه را برای مدت زمان طولانی باز گذاشته باشید. ابتدا از دور در شروع می شود اما بعد از آن کل دستگاه دچار برفک زدگی می شود. برای از بین بردن این مشکل باید حداقل دو دور یخ زدایی کنید.
  4. مشاهده ی برفک در بخش عقبی فریزر در جایی که سیم پیچ اپراتور قرار گرفته، نشان می دهد که در چرخه ی یخ زدایی ایراداتی به وجود آمده است. علت این اتفاق به خاطر خراب شدن هیتر، سنسور یخ زدایی، بیمتال، تایمر یخ زدایی یا برد کنترل می باشد. برای عیب یابی و بررسی دقیق تر با نمایندگی تعمیرات فریجیدر تماس بگیرید.

021-26153912

همان طور که بیان کردیم با هر بار باز و بسته شدن درب یخچال مقداری رطوبت وارد آن می شود. در این مواقع هیتر یخچال وظیفه دارد که این برفک ها رو ذوب و از بین می برد.

تشکیل برفک در لوله های عقبی یخچال

یکی از مشکلاتی که همه ی ما از آن رنج می بریم، یخ زدن لوله های پشتی یخچال می باشد. در حین روند سرمایشی یخچال، رطوبت هوا با عمل میعان و یخ زدگی تبدیل به برفک می شود و به لوله های اواپراتور می چسبد. سیکل دیفراست یا سیستم یخ زدایی وظیفه دارند که این برفک ها را ذوب کنند، این عمل مانع یخ زدن لوله های پشتی می شود. در بعضی از مواقع میزان یخ زدگی آنقدر شدید و بالا است که از ورود جریان هوا به داخل دستگاه جلوگیری می کند و به همین خاطر دستگاه کلا خنک سازی نمی کند. در ادامه قصد داریم علت هایی را که مربوط به یخ زدگی در لوله های پشتی یخچال است را بیان کنیم، پس همراه ما باشید.

علت های یخ زدن لوله های پشتی یخچال

1.خراب شدن تایمر دیفراست

در یخچال های بدون برفک یک سیستم دیفراست یا یخ زدایی وجود دارد که کنترل کردن سیکل های سرمایش و دیفراست جزئی از وظایف آن است. تایمر دیفراست که یکی از قطعه های این سیستم می باشد، کنترل کردن یخچال بین دو حالت سرمایش و دیفراست را بر عهده دارد. با معیوب شدن این قطعه و توقف کردن آن در حالت سرمایشی، میزان برفک افزایش خواهد یافت و لوله های پشتی یخ خواهند زد.

2.خراب شدن هیتر دیفراست

هیتر دیفراست وظیفه دارد که برفک های تشکیل شده در لوله های اوپراتور در عقب یخچال را از بین ببرد. در صورتی که این هیتر معیوب شود، از جریان هوا در داخل دستگاه خودداری می کند و همین رویداد باعث یخ زدگی لوله های پشتی یخچال خواهد شد.

ادامه مطلب: https://frigidairerepairco.com/برفک-یخچال/

  • melika noori
  • ۰
  • ۰

برد یخچال چیست؟

با گذر زمان و پدید آمدن تکنولوژی ها و پیشرفت علم، شاهد این هستیم که در لوازم خانگی قطعات جدید جایگزین قطعات قدیمی می شوند تا امکانات شگفت انگیزی را برای مصرف کنندگان خود فراهم کنند. یخچال دوو نیز یکی از محصولاتی است که روز به روز بر امکانات آن اضافه شده تا موجبات رفاه و آسایش مشتریان را فراهم کند. یکی از این تغییرات چشمگیر، جایگزینی برد یخچال دوو به جای ترموستات و کنترل کننده های مکانیکی است که توانست مزایا و تحول عظیمی را به ارمغان بیاورد.

برد یخچال وظیفه کنترل تمامی قطعات و اجزای یخچال را بر عهده دارد و در صورتی که برد یخچال خراب شود فاجعه بزرگی رخ می دهد!!! بنابراین، با خرابی برد یخچال سریعا با نمایندگی مجاز تعمیرات برد یخچال دوو تماس بگیرید تا به صورت تخصصی و ضمانت 6 ماهه برد یخچال شما را تعمیر کنیم. در نمایندگی برد یخچال دوو، تعمیرکارانی حرفه ای و کاربلد در این زمینه می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و هزینه ای مناسب، برد یخچال شما را تعمیر کنند.

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و حتی روز های تعطیل با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما تعمیر برد یخچال دوو بهره مند شوید. در صورت نیاز تعمیرکار مربوطه سریع به محل شما اعزام می شود.

برد یخچال

تعمیر برد یخچال دوو

 

تعمیر برد یخچال دوو

به دلیل اینکه عملکرد برد همانند عملکرد مغز است و وجود آن در یخچال اهمیت زیادی دارد، تعمیر برد یخچال دوو نیز از حساسیت بالایی برخوردار است و نیاز به دانش و تجربه کافی در این زمینه می باشد. بنابراین، توصیه ما به شما در زمان نیاز به تعمیر تخصصی برد یخچال دوو، تماس با یک نمایندگی مجاز و معتبر است.

در صورت سهل انگاری و عدم توجه به این قضیه، برد یخچال شما به خوبی تعمیر نمی شود و خسارت های جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد می کند. توجه کنید که در بازار تعمیرکارانی هستند که نمی توانند به درستی و با دقت بالا عیب برد یخچال شما را تشخیص دهند و در نتیجه برد یخچال برای مدت کوتاهی کار می کند و دوباره خراب می شود.

ما می توانیم در تعمیر برد یخچال فریزر دوو به شما کمک زیادی کنیم زیرا تعمیرکاران ما علاوه بر دانش بالا در زمینه تعمیرات برد یخچال دوو، سابقه طولانی مدتی در این زمینه دارند. پس به ما اعتماد کنید و تماس بگیرید. ما قبل از اعزام تعمیرکار مربوطه، با شما صحبت می کنیم تا یک تست عیب یابی انجام دهید و مطمئن شوید که آیا خرابی از برد یخچال است یا دیگر بخش های یخچال. مشاوران ما به صورت رایگان به شما کمک می کنند که یک عیب یابی جزئی روی یخچال انجام دهید و سپس در صورت نیاز تعمیرکار را به محل شما اعزام می کنیم.

 

برد الکترونیکی یخچال دوو

تمامی تعمیرکاران و متخصصان معتقدند برد الکترونیکی یخچال همانند مغز یخچال است که از مهم ترین اجزای آن می توان به کمپرسور و فن یخچال اشاره کرد. بدون برد الکترونیکی یک یخچال قادر به کار کردن نخواهد بود و تمامی تغییراتی که در یخچال رخ می دهد به وسیله همین برد انجام می شود. به همین دلیل است که به آن مغز یخچال گفته می شود.

در صورتی که برد الکترونیکی یخچال دوو شما خراب شود، یخچال قادر نخواهد بود که به درستی خنک شود و همین باعث خرابی تمامی محصولات درون یخچال می شود. یکی از علائمی که نشاندهنده خرابی برد یخچال دوو است، کار نکردن فن یخچال، چراغ های آن و سایر اجزای یخچال می باشد.

شما می توانید در صورت خرابی برد یخچال دوو با ما تماس بگیرید.

 

آموزش تعمیر برد یخچال دوو

بسیاری از افراد به محض خراب شدن برد یخچال دوو فکر می کنند خودشان می توانند دستگاه مورد نظر را تعمیر کنند و به دنبال آموزش تعمیر برد یخچال دوو هستند. ولی این مساله یک اشتباه بزرگ است!!! مگر می شود قطه ای به این مهمی را بدون دانش و اطلاعات کافی در این زمینه عیب یابی کرد. به جای این کار به دنبال فردی باشید که در زمینه آموزش تعمیر برد یخچال دوو به اندازه کافی سابقه داشته باشد و مدرک تمامی دوره های مورد نیاز در این زمینه را داشته باشد.

تنها راه برای تشخیص این موضوع تماس با نمایندگی تعمیر برد یخچال دوو است زیرا تمامی تعمیرکاران آن تحت نظر نمایندگی دوره های لازم را دیده اند و به طور سالانه نیز در دوره های جدید شرکت می کنند تا بتوانند علت خرابی برد یخچال دوو را به درستی تشخیص دهند و به بهترین نحو ممکن تعمیرات را انجام دهند.

 

هزینه تعمیر برد یخچال دوو

سوالی که اکثر مشتریان از ما می پرسند این است که هزینه تعمیر برد یخچال دوو چقدر می شود. تخمین هزینه تعمیر برد یخچال دوو بدون تست برد یخچال و اطلاع از مدل یخچال امکان پذیر نمی باشد. ما بعد از بررسی و تست برد یخچال دوو براساس مشکلی که دارد به شما مناسب ترین قیمت را پیشنهاد می دهیم. مناسب ترین قیمت به همراه با کیفیت ترین تعمیر!

بنابراین با نمایندگی مجاز تعمیرات برد یخچال دوو دیگر نگران نباشید. به ما اعتماد کنید تا برد یخچال شما را یکبار برای همیشه و با کم ترین قیمت تعمیر کنیم.

 

تعمیر برد یخچال دوو در یک ساعت

شاید جمله "تعمیر برد یخچال دوو در یک ساعت" برای شما یک جمله باور نکردنی باشد ولی این یکی از مهم ترین ویژگی های تعمیرکاران ما است. تعمیرکاران برد یخچال دوو قادرند خیلی سریع برد یخچال شما را عیب یابی کنند و بهترین راه حل برای تعمیر آن به شما پیشنهاد دهند. توجه کنید که اگر خرابی از برد یخچال باشد باید در سریع ترین زمان ممکن تعمیر انجام شود. در غیر این صورت خرابی بیش تر می شود و ممکن است مجبور به تعویض یخچال شوید.

منبع: https://daewoorepairco.com/daewoo-refrigerator-repair/board/

  • melika noori
  • ۰
  • ۰

5 مرحله برای افزایش مکش جاروبرقی

تعمیر و نگهداری جاروبرقی ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای اینکه تمیزکننده شما با حداکثر راندمان کار کند است. این نه تنها به شما بازگشت سرمایه می دهد و به شما کمک می کند از ناراحتی جلوگیری کنید، بلکه با دور نگه داشتن ماشین آلات از محل های دفن زباله به محیط زیست نیز کمک می کند.

به طور کلی، اگر به خوبی نگهداری شود، خلاء می تواند تا هشت سال عمر کند. با این حال، با گذشت زمان، بسیاری از جاروبرقی ها دچار کاهش مکش می شوند و در نتیجه قدرت پاک کنندگی کاهش می یابد. این عدم مکش می تواند ناشی از گرفتگی ساده یا نگهداری و مراقبت ضعیف باشد.

با مراقبت بهتر از همراه نظافتی خود، مال خود را ماندگار کنید و از تعویض آن خودداری کنید. این نکات ضروری را برای افزایش مکش جاروبرقی خود دنبال کنید:

مرحله 1: پیوست ها را تمیز کنید

اتصالات جاروبرقی خود را کثیف نگذارید. هنگامی که متوجه تجمع گرد و غبار شدید، نازل ها و لوله ها را با یک پارچه پاک کنید. به برس موتوردار که در آن مو و الیاف گیر می‌کند دقت کنید، که می‌تواند چرخش آن را متوقف کند و یاتاقان‌های آن آسیب ببیند. برای گره‌زدایی، غلتک قابل جدا شدن را از دستگاه جدا کرده و گره‌ها را با یک قیچی برش دهید، مراقب باشید که پرزها در آن قرار نگیرند.

مرحله 2: تسمه را بررسی کنید

تسمه راننده بند لاستیکی است که برس را به شفت موتور متصل می کند تا بچرخد. مطمئن شوید که کشیده نشده باشد تا جاروبرقی شما بتواند همه زباله‌ها را با تند کشیدن کمتر جذب کند. در صورت نیاز به تعویض، می توانید یک مورد جدید بخرید و با رعایت دستورالعمل های آن، خودتان به راحتی آن را تعویض کنید.

مرحله 3: سطل یا کیسه را خالی کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش مکش جاروبرقی خالی کردن کیسه جمع آوری گرد و غبار است. ظروف گرد و غبار باید فضای کافی برای جریان هوا داشته باشند، در غیر این صورت ممکن است مسدود شوند و قدرت مکش کمتری داشته باشند. به طور منظم محفظه گرد و غبار خود را چک کنید و زمانی که 70 تا 80 درصد پر شده است آن را خالی یا تغییر دهید. اگر حیوان خانگی یا خانه بزرگی دارید، توصیه می کنیم این کار را بیشتر انجام دهید.

همچنین می توانید به برخی از مدل های بدون کیف الکترولوکس که دارای نشانگر تعویض کیف هستند، اعتماد کنید. اکثر انواع بدون کیسه دارای فنجان های گرد و غبار شفاف هستند تا بتوانید میزان آلودگی را کنترل کنید.

مرحله 4: فیلتر را ارزیابی کنید

فیلترها برای گرفتن آلرژن ها و گرده ها طراحی شده اند. برای اطمینان از کیفیت هوای خوب در خانه و حفظ مکش جاروبرقی، آنها را بشویید یا تعویض کنید. در حالی که دستورالعمل های تمیز کردن ممکن است به نوع استفاده و نوع جاروبرقی شما بستگی داشته باشد، به عنوان یک قانون کلی، فیلترهای گرد و غبار ریز خود را یک بار در ماه بشویید و فیلترهای HEPA خود را هر 6 تا 12 ماه تمیز یا تعویض کنید. فیلترهای قابل شستشو را می توان به سادگی زیر شیر آب شست و سپس خشک کرد.

لوازم جانبی مراقبت از کف الکترولوکس را برای بهبود قدرت مکش جاروبرقی خود کشف کنید.

مرحله 5: یک قرار ملاقات با ما تعیین کنید

نکات بالا را دنبال کنید تا جاروبرقی خود را در بهترین حالت نگه دارید. اگر نیاز به بازرسی یا تعمیر عمیق تری دارید، با مرکز خدمات مشتریان ما تماس بگیرید و تکنسین های متخصص ما با خوشحالی به شما کمک خواهند کرد. برای سؤالات لوازم خانگی یا راهنمایی تعمیر و نگهداری، لطفاً برای پشتیبانی بیشتر با تیم مراقبت مشتری ما تماس بگیرید.

نتیجه

در نتیجه، دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد که مکش جاروبرقی شما کم باشد.

ممکن است فیلترهای کثیف، محفظه مسدود شده یا انسداد در شلنگ باشد. تمام این نواحی را بازرسی کنید و در صورت نیاز قطعات را تعویض کنید تا قدرت مکش کامل بازیابی شود.

کف تمیزتر خانه های سالم تری می سازد. الکترولوکس انواع جاروبرقی ها را در مالزی ارائه می دهد که متناسب با نیازهای مختلف شماست، از محصولات سنتی کیسه دار و بدون کیسه گرفته تا جاروبرقی های روباتی و شارژی. جاروبرقی ما قادر است خاک و گرد و غبار را با دقت به صورت تکه تکه و بی صدا جذب کند که زندگی راحت شما را تضمین می کند.

ترجمه ابن مقاله متعلق به نمایندگی مجاز تعمیرات ویرپول است.

منبع: https://www.electrolux.com.my/blog/how-to-increase-vacuum-cleaner-suction/

  • melika noori
  • ۰
  • ۰

ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک مدرن مملو از وسایل الکترونیکی هستند: سنسورها، ماژول‌ها، قطعات الکترونیکی، همه اینها الهام‌بخش هستند و به روشی مثبت تنظیم می‌شوند تا زمانی که شروع به شکستن کند.

در این صورت این سوال پیش می آید که در این صورت چه باید کرد؟ اگر پمپ و بخاری و حتی موتور و بلبرینگ را نسبتاً راحت می توان تعمیر کرد، پس چگونه می توان یونیت کنترل ماشین لباسشویی را تعمیر کرد، آیا آن را هم می توان تعمیر کرد؟ در چارچوب این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

عملکرد برد کنترل در ماشین لباسشویی چیست؟

برد کنترل یا به آن ماژول کنترل نیز گفته می شود، مهمترین عنصر یک ماشین لباسشویی اتوماتیک مدرن است که عملکرد تمام عناصر الکتریکی و الکترونیکی را تضمین می کند. اگر ساده تر باشد، این مغز ماشین لباسشویی است که تمام واحدهای آن را کنترل می کند و کار آنها را هماهنگ و همگام می کند. هر گونه خرابی برد کنترل باعث خرابی ماشین لباسشویی می شود و در بدترین حالت اصلا از کار می افتد.

هیئت مدیره چه ماژول های اصلی را مدیریت می کند؟ در اینجا همه چیز به برند و مدل ماشین لباسشویی بستگی دارد، اما اگر اساساً به جزئیات نپردازید، می توان گفت که کنترل می کند:

خازن قدرت؛

ده

پمپ تخلیه؛

سنسور قفل دریچه;

سرعت سنج;

استاتور و روتور موتور؛

شیر ورودی؛

حسگر دما؛

سوئیچ فشار؛

سنسور سطح آب خطی

توجه داشته باشید! در ماشین لباسشویی

علائم نشان دهنده خرابی، دلایل خرابی تخته

آسیب به برد کنترل را نمی توان نادیده گرفت، زیرا در همان زمان، ماشین لباسشویی یا "دیوانه می شود" و برنامه ها را به طور معمول اجرا نمی کند، یا به سادگی خاموش می شود و روشن نمی شود. به طور غیر مستقیم خرابی برد را با علائم و رفتار ماشین لباسشویی تعیین کنید: برد کنترل ماشین لباسشویی

اگر دستگاه چرخه چرخش را فعال نکند؛

اگر صفحه نمایش کد خطا را نشان می دهد که نشان دهنده خرابی برد کنترل است.

در ماشین‌های لباسشویی بدون نمایشگر، همه چراغ‌ها روشن هستند و به طور متناوب روی صفحه کنترل چشمک می‌زنند.

دستگاه آب را بدون نیاز به شماره گیری تخلیه می کند.

فرآیند شستشو شروع می شود، اما متوقف نمی شود.

هر برنامه شستشو یا اصلاً شروع نمی شود یا به درستی کار نمی کند.

درام بسیار آهسته می چرخد.

موتور یا با حداکثر سرعت "روغنکاری" می کند یا به سختی می پیچد.

آب به درستی گرم نمی شود یا بیش از حد گرم می شود.

همانطور که می بینید، هیچ علامت واضحی وجود ندارد که به طور دقیق نشان دهنده خرابی برد کنترل باشد، زیرا آنها به سادگی وجود ندارند. حتی اگر یک کد خطا در صفحه نمایش "واشر" ظاهر شود، که نشان دهنده نقص عملکرد برد کنترل است، این اطلاعات دوگانه است. با این حال، اگر چنین کدی ظاهر شد یا علائم دیگری از خرابی رخ داد، باید حتماً برد کنترل را بررسی کنید.

بردهای الکترونیکی مدرن (مخصوصاً بردهای کره ای) کاملاً قابل اعتماد هستند و می توانند برای چندین دهه بدون وقفه کار کنند، چرا هنوز خراب هستند؟ دلایل متعددی وجود دارد.

عیوب کارخانه که می تواند در هر چیزی بیان شود، مسیرهای بد روی برد، آسیب به خود برد، قطعات لحیم کاری ضعیف و موارد دیگر. در اینجا ممکن است نیاز به تعویض برد داشته باشید.

افت ولتاژ، که می تواند منجر به فرسودگی قسمت های جداگانه برد یا کل بخش های آن شود. تخته جایگزین نیز مورد نیاز خواهد بود.

آب روی تخته رطوبت منجر به فرسودگی قطعات و قطعات برد می شود.

شکستگی شدید در سیم برق. این می تواند منجر به نوسانات برق و آسیب به ماژول کنترل شود.

خاموش کردن دستگاه توسط کاربر در حین کار. وضعیت بسیار منفی که می تواند ماژول کنترل را از بین ببرد.

غالباً برد کنترل ماشین لباسشویی پس از حمل و نقل و اتصال نادرست می سوزد. مالکان با تمام وسایل به خانه یا آپارتمان جدید نقل مکان می کنند و ماشین لباسشویی را حمل می کنند و فراموش می کنند که کووت پودر را بردارید. اغلب مقدار کمی آب در کووت باقی می ماند و هنگامی که دستگاه هنگام حمل و نقل برگردانده می شود، آب از آن به طور مستقیم به واحد کنترل جریان می یابد. اگر دستگاه زمان خشک شدن نداشته باشد و دستگاه به شبکه متصل باشد، خرابی برد کنترل ارائه می شود. و این اغلب اتفاق می افتد.

منبع: https://washerhouse.com/en/plata-upravleniya/

  • melika noori