نمایندگی معتبر لوازم خانگی

شرکت معتبر تعمیر لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

تعمیر ساید مابه

 مراحل تعمیر نمایندگی مابه

پس از تماس شما با نمایندگی مابه و ثبت مشکل خود توسط مشاورین ما، بعد از حدود 30 الی 40 دقیقه مشاورین ما با شما تماس میگیرند تا شما را از اعزام تعمیرکاران مطلع کنند. به محض رسیدن، متخصصین مابه شروع به بررسی مشکل دستگاه میکنند و بعد از بررسی به شما مشکلات دستگاه را همراه با هزینه تعمیر و زمان تعمیراعلام میکنند. درصورتی که شما با تمامی موارد ذکر شده موافق باشید تعمیرکاران ما شروع به کار میکنند.
و اگر شما به هر دلیلی رضایت نداشته باشید تعمیرکاران ما محل را بدون گرفتن هزینه ای ترک میکنند.

تعمیرگاه مرکزی یخچال مابه در تهران

شرکت مابه یکی از شرکت های محبوب در حوزه تولیدات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه می باشد. ما به عنوان نمایندگی مرکزی و مجاز مابه در تهران، کلیه خدمات تعمیراتی همه لوازم خانگی را برای شما عزیزان، با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام خواهیم داد.

این نمایندگی در سر تا سر تهران (شمال، جنوب، شرق، غرب) در حال خدمات رسانی می باشد و شما از هر کجای تهران که باشید نزدیکترین شعبه به محل زندگی تان، آماده اعزام تعمیرکار برای تعمیر یخچال شما می باشد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی‌ها

نمایندگی‌های تعمیر یخچال مابه در شمال، جنوب، غرب و شرق تهران مناطق گوناگونی را پوشش می‌دهند که در ادامه هر یک از مناطق تحت پوشش را برای شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به درستی تعمیرگاه مناسبی را انتخاب کنید.

تعمیر یخچال مابه شمال تهران

تعمیر کاران نمایندگی تعمیر یخچال مابه شمال تهران به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند و شما در لحضه از شبانه روز که با تعمیر یخچال مابه شمال تهران تماس بگیرید میتواید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید مشکل دستگاه خود را به آنها اعلام کنید تا آن ها تکنسین های مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام کنند.

در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال مابه چه خدماتی ارائه می شود؟

در مواردی از خرابی یخچال، مانند خاموش شدن، صدا دادن، خرابی کمپرسور و… باید در اولین فرصت با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال مابه در تهران تماس بگیرید. تاکید می کنیم به هیچ عنوان در این مواقع از تعمیرکاران متفرقه و نابلد کمک نخواهید؛ چرا که تعمیر یخچال از جمله کارهای دقیق و حساسی است که بایستی به دست تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی این برند سپرده شود. ما با ارائه ضمانت نامه تعمیر، این قول را به شما می دهیم که تمامی تعمیرات دستگاه شما بی نقض انجام شده و هنگام تعویض قطعات از قطعه هاهای اورجینال استفاده کرده ایم. همچنین شما در مدت زمانی که ضمانت نامه پس از تعمیر خود اعتبار دارد، می توانید در هر زمانی که نیاز داشتید از گارانتی استفاده کرده و تعمیر یخچال خود را رایگان انجام دهید.

سرویس یخچال مابه

برای کاهش تعمیرات پر هزینه و اورژانسی بهتراست که به صورت دوره ای یخچال خود را سرویس کنید. در این صورت، دیگر نیاز نیست که نگران خرابی یخچال خود در زمانی که در خانه نیستید، باشید. در این نوع سرویس، یخچال شما به صورت کامل از کوچک ترین و جزئی ترین قطعه گرفته تا به بزرگ ترین و مهم ترین قطعه، مورد بررسی کارشناسان ما قرار میگیرد و در پایان، به شما مشکلات را انتقال می دهند و در صورت داشتن رضایت، شروع به تعمیر و تعویض می نمایند.

نحوه تماس با نمایندگی شرکت مابه

مراکز زیادی در تهران تحت عنوان نمایندگی مابه فعالیت می کنند اما تعداد محدودی تعمیرگاه رسمی و مجاز وجود دارد که تحت نظر شرکت مابه فعالیت دارند. جهت درخواست خدمات تعمیر و تعویض قطعات، کافیست با یک تماس با تلفن این نمایندگی، مشکل دستگاه را مطرح کرده و آدرس خود را به کارشناسان ما اطلاع دهید. تعمیرکار مابه در کمتر از یک ساعت در محل شماست.

قیمت تعمیرات یخچال

برای اطلاع از هزینه تعمیرات یخچال و قیمت موتور یخچال مابه خود نیاز است که تعمیرکاران ما هنگام اعزام به محل شما، بعد از تشخیص عیب و ایراد یخچال، هزینه دقیق را اعلام کنند. اما شما می توانید هنگام تماس تلفنی با تعمیرکاران ما، با ذکر خرابی های احتمالی و مشکلاتی که ظاهرا در یخچال پیش آمده، یک هزینه تقریبی را از کارشناسان ما سوال کنید تا بعد از بازدید حضوری قیمت دقیق را اعلام کنید.

اشنایی با قطعات

آشنایی با قطعات

پیش از این که با نحوه خرید قطعات یخچال مابه و یا لوازم جانبی و لوازم یدکی یخچال مابه آشنا شوید. بهتر است آشنایی بیش تری با قطعات یخچال مابه پیدا کنید تا در صورت نیاز به خرید قطعات یخچال مابه، بتوانید انتخاب درستی داشته باشید:
• ترموستات یخچال مابه
• برد الکترونیکی یخچال مابه
• ترموفیوز یخچال مابه
• تایمر یخچال مابه
• سنسور یخچال مابه

منبع: تعمیر ساید مابه

  • ۰۱/۱۱/۱۹
  • melika noori

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی