نمایندگی معتبر لوازم خانگی

شرکت معتبر تعمیر لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

آیا تکان خوردن ماشین لباسشویی طبیعی است؟

تکان دادن کمی ماشین لباسشویی، به ویژه در طول چرخه چرخش، طبیعی است. با این حال، ماشین لباسشویی شما نباید روی زمین "راه برود" و نباید صدای کوبیدن، کوبیدن یا لرزش بلند را بشنوید.

اگر واشر به درستی نصب و استفاده شود، تکان دادن بیش از حد غیرعادی است و ممکن است یک تعمیر ساده وجود داشته باشد. اگر لرزش دستگاه شما مخرب است، یک واشر Maytag® با کنترل لرزش پیشرفته™ را در نظر بگیرید که از کمک فنرهای قدرتمند برای به حداقل رساندن سر و صدا استفاده می کند.

چرا ماشین لباسشویی من اینقدر می لرزد؟

اگر ماشین لباسشویی شما به شدت تکان می‌خورد، ممکن است مقصر داخل آن باشد: بررسی کنید که آیا ماشین لباسشویی بیش از حد بار شده است یا یک وسیله حجیم باعث نامتعادل شدن آن شده است. اگر همه چیز در داخل خوب باشد، ممکن است به دلیل نصب نامناسب یا کف ناهموار، واشر ناهموار یا نامتعادل باشد. بررسی کنید که هر چهار پایه با زمین تماس داشته باشند یا یک تراز را در بالای واشر قرار دهید.

نصب حرفه ای یک راه عالی برای جلوگیری از مشکلات در جاده است. به عنوان مثال، برند Maytag خدمات تحویل، نصب و حمل و نقل حرفه ای را ارائه می دهد. مراحل عیب یابی را بخوانید که به کارکرد ماشین لباسشویی شما در صورت لزوم کمک می کند.

عیب یابی علل تکان دادن واشر

این مراحل را طی کنید تا متوجه شوید که چرا ماشین لباسشویی شما می لرزد. با چند راه حل آسان شروع کنید و تا زمانی که مشکل را کشف نکنید، فهرست را به سمت پایین حرکت دهید. این راهنما به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید که آیا می‌توانید خودتان آن را تعمیر کنید یا بهتر است آن را به یک متخصص بسپارید.

ابزارهایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید

مرحله

9/16 اینچ یا 14 میلی متر. آچار باز یا قابل تنظیم

انبر قابل تنظیم

مرحله 1: مطمئن شوید که پیچ های حمل و نقل را بردارید

در حین نصب، مطمئن شوید که تمام مواد حمل و نقل را جدا کرده اید، در غیر این صورت ماشین لباسشویی جدید شما ممکن است به شدت تکان بخورد. پیچ و مهره های حمل و نقل برای محکم کردن سبد شستشو در حین حمل استفاده می شود. آنها باید قبل از استفاده از دستگاه برداشته شوند تا از لرزش جدی، صدا و آسیب احتمالی دائمی جلوگیری شود. ببینید پیچ ​​های حمل و نقل در کجا قرار دارند و چگونه آنها را جدا کنید.

مرحله 2: بار لباسشویی را بررسی کنید

پر شدن بیش از حد سبد لباسشویی ممکن است دلیل تکان دادن واشر باشد. سعی کنید برخی از اقلام را بردارید و بار باقیمانده را به طور یکنواخت پراکنده کنید. شستن یک کالای بزرگ و حجیم یا چیزی بسیار جاذب مانند یک روکش نیز می تواند تعادل واشر را از بین ببرد. موارد دیگری را اضافه کنید تا وزن یکسان شود و از تکان دادن ماشین لباسشویی جلوگیری شود.

مرحله 3: تأیید کنید که واشر در سطح است

یک ماشین لباسشویی ناهموار اغلب منبع لرزش و صدا است. واشر معمولاً ناهمسطح است زیرا کفی که روی آن قرار می گیرد ناهمسطح است. موارد زیر را امتحان کنید تا مشخص کنید که آیا ماشین لباسشویی شما تراز است یا خیر و در صورت عدم تراز آن را تثبیت کنید.

منبع: https://www.maytag.com/blog/washers-and-dryers/how-to-stop-washing-machine-shaking.html

  • ۰۱/۰۸/۲۶
  • melika noori

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی