نمایندگی معتبر لوازم خانگی

شرکت معتبر تعمیر لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

آیا متوجه شده اید که درب یخچال یا فریزر شما گاهی اوقات به طرز باورنکردنی باز می شود؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید. این مشکل زمانی بیشتر مشهود است که درب به تازگی باز شده باشد و در پایان چرخه یخ زدایی فریزر باشد. در این شرایط هوای گرم داخل محفظه فریزر به سرعت خنک می شود. از آنجایی که هوای سرد فضای کمتری را نسبت به هوای گرم اشغال می کند، فشار منفی (یعنی مکش) نتیجه می شود. این می تواند باز کردن درب را تا زمانی که فشار منفی کاهش نیابد، بسیار دشوار کند.

راه هایی برای رفع مشکل سخت باز شدن یخچال

1-کمی به آن زمان بدهید

به طور معمول، در عرض چند دقیقه فشارهای دو طرف درب برابر می شود و درب را می توان با تلاش کمی باز کرد.

2-مهر و موم را بشکنید

اگر زمان صبر کردن ندارید، می توانید از انگشت خود برای شکستن مهر و موم بین واشر در و چارچوب در استفاده کنید. پس از کاهش فشار، درب باید به راحتی باز شود.

3-واشر درب را روغن کاری کنید

برای یک راه حل دائمی تر، می توانید یک لایه نازک ژله نفتی را روی واشر درب بمالید و اضافی آن را پاک کنید. این کار واشر درب را جوان می کند و اصطکاک را کاهش می دهد و باعث می شود درب راحت تر باز شود. همه واشرهای درب با ژله نفتی سازگار نیستند، بنابراین بهتر است از قبل با دفترچه راهنمای مالک خود مشورت کنید.

4-مطمئن شوید که سطح آن است

از یک سطح کوچک استفاده کنید تا مطمئن شوید یخچال به سمت عقب متمایل نشده است، که می تواند میزان تلاش لازم برای باز کردن در را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برای راهنمایی به دفترچه راهنمای مالک خود مراجعه کنید.

5-برای خدمات تماس بگیرید

اگر همه چیز شکست خورد، ممکن است درب فریزر شما بسته شده باشد. از کنجکاوی یا باز کردن درب به زور خودداری کنید. یک تکنسین حرفه ای لوازم خانگی می تواند از بخار فشار قوی برای آب کردن درب استفاده کند و همچنین می تواند مشکل اساسی را اصلاح کند.

اگر به یک شرکت معتبر تعمیر لوازم خانگی نیاز دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. نمایندگی تعمیرات سامسونگ خوشحال می شود که به شما کند.

منبع: https://www.michiganappliancerepair.com/articles/why-is-my-freezer-door-so-hard-to-open

  • ۰۱/۰۸/۲۹
  • melika noori

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی