نمایندگی معتبر لوازم خانگی

شرکت معتبر تعمیر لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

حل نشدن قرص ماشین ظرفشویی - علل و راه حل ها

چندین دلیل بالقوه وجود دارد که باعث می شود تبلت در ماشین ظرفشویی شما رها نشود. در زیر فهرستی از این دلایل و به دنبال آن راهنمای گام به گام بهترین راه حل های موجود شما آمده است.

علل رها نشدن قرص های ماشین ظرفشویی

1. انسداد سینی جمع آوری قرص

گاهی اوقات اگر ماشین ظرفشویی شما کمی پر باشد یا اگر به طور تصادفی یک تابه درشت را با زاویه نامناسب داخل آن قرار دهید، ممکن است دستگیره به درب سینی جمع‌آوری فشار بیاورد.

این بدان معنی است که سینی در طول چرخه نمی تواند به درستی باز شود و قرص به طور کامل حل نمی شود و ظروف شما کثیف می شود.

همیشه نحوه بارگیری ماشین ظرفشویی را بررسی کنید و مطمئن شوید که وسایل بزرگتر جا به جا نمی شوند یا به سینی جمع آوری تبلت تکیه نمی دهند.

2. شکست در مکانیزم گرفتن

ممکن است ضامن یا فنری که درب تلگراف تبلت را بسته نگه می‌دارد، در حین بارگیری و تنظیم ماشین ظرفشویی دچار مشکل شده باشد. این دری است که باید در طول چرخه باز شود تا تبلت ماشین ظرفشویی آزاد شود.

اگر این درب است که مشکل را ایجاد می کند، باید نسبتاً ساده باشد که قفلی که باعث مشکل شده است را جایگزین کنید.

آموزش های آنلاین مختلفی در مورد نحوه تعویض ضامن (یا فنر) خودتان در خانه وجود دارد، اما اگر هنوز اعتماد به نفس ندارید، یک مهندس باید بتواند وارد شود و به شما کمک کند.

3. تجمع صابون

بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی دارای قابلیتی هستند که آب را به داخل محفظه پخش صابون می‌پاشند تا از تجمع صابون جلوگیری کند، اما مدل‌های مختلفی وجود دارد که یا این ویژگی را ندارند یا این ویژگی را دارند، اما به درستی کار نمی‌کنند.

این به این معنی است که باقی مانده از قرص های قبلی ماشین ظرفشویی ممکن است در بین چرخه ها خشک شود و باعث انسداد در دستگاه پخش کننده قرص شود.

اگر فکر می‌کنید این دلیلی است که ماشین ظرفشویی شما کار می‌کند، سعی کنید یک پارچه تمیز را با آب داغ خیس کنید و سینی توزیع قرص را خودتان با دقت تمیز کنید و مراقب باشید که وارد تمام فضاهای کوچک شوید.

4. آسیب به درب تلگراف تبلت

یکی دیگر از مسائلی که می تواند در آزادسازی تبلت ماشین ظرفشویی شما مشکل ایجاد کند این است که درب تلگراف تبلت ممکن است در طول یک چرخه تاب برداشته شود. برخی از برندهای ماشین ظرفشویی، به ویژه ماشین های ظرفشویی نام تجاری، اغلب ممکن است این مشکل را داشته باشند.

این مشکل زمانی ایجاد می شود که آب در طی یک چرخه برای پلاستیک درب دیسپنسر بیش از حد گرم شود و باعث شروع به ذوب شدن آن شود.

هنگامی که این اتفاق می افتد، لازم است درب تلگراف تبلت را تعویض کنید، زیرا پس از تغییر شکل پلاستیک، دیگر به طور کامل بسته نمی شود.

مجدداً، آموزش های آنلاین وجود دارد که روند تعویض درب را توضیح می دهد، یا می توانید یک تعمیرکار را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

این ترجمه کار تیم نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس است.

منبع: https://inthewash.co.uk/dishwashers/dishwasher-tablet-not-releasing/

  • ۰۱/۰۹/۰۵
  • melika noori

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی