نمایندگی معتبر لوازم خانگی

شرکت معتبر تعمیر لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

انواع قرص ماشین ظرفشویی و کاربرد آنها

مواد شوینده ماشین ظرفشویی به محصولات پاک کننده محلول در آب گفته می شود. در حال حاضر سه شکل رایج از مواد شوینده ماشین ظرفشویی در قفسه های سوپرمارکت ما وجود دارد، از جمله قرص، پودر و ژل. در اینجا تفاوت های زیادی بین آنها در نحوه کار آنها وجود دارد و راهنمایی که باید برای آن استفاده کنید.

قرص ماشین ظرفشویی

قرص های ماشین ظرفشویی قرص های ماشین ظرفشویی معمولاً به شکل آجرهای کوچک پودر ظرفشویی غلیظ هستند، با این حال برخی از آنها ممکن است نیمی یا حتی کاملاً از ژل ظرفشویی تشکیل شده باشد، برخلاف پودر. آنها را می توان در دیسپنسر قرار داد یا به سادگی در قسمت اصلی ماشین ظرفشویی انداخت.

فواید قرص ماشین ظرفشویی

وقتی صحبت از استفاده از قرص های ماشین ظرفشویی می شود، در مقایسه با پودرها و ژل ها، راحتی بیشتری وجود دارد. قرص های ماشین ظرفشویی دوز دقیق مواد شوینده را ارائه می دهند و احتمال اینکه همه جا بریزند کمتر است. در شرایطی که مواد شوینده بیش از حد استفاده می شود، می تواند کف اضافی در داخل ماشین ظرفشویی ایجاد کند که ممکن است باعث نشتی یا حتی کاهش عمر ماشین ظرفشویی شما شود. با دوز دقیق قرص، ممکن است شما را در تعمیرات در آینده صرفه جویی کند.

یکی دیگر از مزایای قرص های ماشین ظرفشویی این است که اغلب حاوی مواد شوینده نیستند، بلکه حاوی مواد شوینده و سایر مواد افزودنی هستند که می توانند کیفیت تمیز کردن ماشین ظرفشویی شما را به شدت بهبود بخشند. پاوربال قرمز معروف در قرص های ظرفشویی یک کمک آبکشی است. هدف آن کمک به حذف باقیمانده مواد شوینده از ظروف شما برای تمیزی درخشانی است که همه ما به دنبال آن هستیم. قرص های ظرفشویی همچنین می توانند کارهایی مانند پیش شستشو و چربی زدایی را با هم ترکیب کنند تا بتوانید زمان کمتری را برای خیساندن و شستشو صرف کنید. حتی قرص های ماشین ظرفشویی وجود دارند که هدفشان تمیز کردن ماشین ظرفشویی است.

همچنین ممکن است متوجه شوید که گزینه‌های عطر مختلفی برای قرص‌های ماشین ظرفشویی موجود است. اگر زمانی که ماشین ظرفشویی خود را باز می کنید به دنبال بویی تازه و تمیز نیستید، ممکن است بخواهید طیف قرص ها را در نظر بگیرید.

هزینه قرص ماشین ظرفشویی

قرص های ماشین ظرفشویی نسبت به سایر انواع شوینده ماشین ظرفشویی گران تر هستند. هنگامی که هر بار یک بار ماشین ظرفشویی متفاوت دارید، ممکن است متوجه شوید که انعطاف پذیری کمتری در قرص ها در مقایسه با پودرها یا ژل ها وجود دارد، زیرا فقط در یک اندازه وجود دارد. برخی از قرص های ماشین ظرفشویی ممکن است به چرخه شستشوی طولانی تری نیاز داشته باشند تا رسوبات معدنی را از بین ببرند.

پودر ماشین ظرفشویی

پودر ماشین ظرفشویی همانطور که از نام آن پیداست، این نوع از مواد شوینده پودری است که یا به داخل دیسپنسر ماشین ظرفشویی شما ریخته می شود یا اسکوپ می شود. ممکن است برای خانه‌هایی که نیاز به شستشوی کمتری دارند و ممکن است نیازی به استفاده از قرص کامل ماشین ظرفشویی نباشد، ترجیح داده شود. پودرهای سنتی هنوز یک گزینه مناسب برای از بین بردن لکه و شستشوی آسان هستند. اگرچه ممکن است برای ظروف غذاخوری ظریف از جمله لیوان ساینده باشد، اما ممکن است بخواهید آن را به عنوان گزینه ای برای قابلمه ها و تابه ها برای از بین بردن لکه های سوخته در نظر بگیرید.

فواید پودر ماشین ظرفشویی

پودر ماشین ظرفشویی به طور کلی ارزان ترین شکل شوینده ماشین ظرفشویی است و قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد مدت زیادی دوام می آورد. شما همچنین انعطاف پذیری بیشتری دارید و می توانید به اندازه یا کمتری که برای بار خاص ظرفشویی خود نیاز دارید، بریزید.

 

هزینه پودر ماشین ظرفشویی

ریختن پودر ماشین ظرفشویی ممکن است کثیف باشد و اگر بیش از حد از آن استفاده کنید، که اشتباه بسیار آسانی است، ممکن است ظروف شما با باقی مانده پودری روی آنها باقی بماند - ظاهر خوبی ندارد. از طرف دیگر، اگر شما تحت استفاده قرار بگیرید، همچنین یک اشتباه به همین راحتی انجام می شود، ظروف شما به درستی تمیز نمی شوند. ممکن است به راحتی پودر ریخته شده را در سایر قسمت های ماشین ظرفشویی پیدا کنید و تمیز کردن آن مشکل ساز است. اگر بچه‌ها یا حیوانات خانگی کنجکاو دارید، پودر شل در یک جعبه نیز می‌تواند برای آنها خطری برای دسترسی به آنها باشد.

ترجمه این مقاله متعلق به تیم تعمیرکار بوش است.

منبع: https://www.canstarblue.com.au/home-garden/types-of-dishwasher-detergent/

  • ۰۱/۰۹/۱۰
  • melika noori

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی